Ta strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Jesteś OK!

ZMIERZONE EFEKTY COACHINGU

Coaching jest zorientowany na teraźniejszość i przyszłość, ponieważ przeszłości nie możemy zmienić. Oczywiście przyszłość równie dobrze może być dziełem przypadku. Dla osób, które wolą mieć na nią wpływ, dedykowany jest właśnie coaching.

 

1. Badanie ICF GLOBAL

Badanie wykonane przez PricewaterhouseCoopers na zlecenie Międzynarodowej Federacji Zrzeszającej Profesjonalnych Coachów ICF Global (International Coach Federation) opublikowane w 2009r. w którym wzięło udział 2165 osób z 64 krajów. Klienci coachingu wskazali poprawę w obszarach:

  • pewność siebie (80%)
  • związki (73%)
  • kompetencje komunikacyjne (72%)
  • kompetencje interpersonalne (71%)
  • wydajność w pracy (70%)
  • równowaga życia zawodowego i osobistego(67%)
  • zdrowie, dobre samopoczucie (63%)
  • rozwój życia zawodowego, nowe możliwości zawodowe (62%)
  • organizacja życia osobistego (61%)
  • zarządzanie firmą (61%)
  • zarządzanie czasem (57%)
  • efektywność zespołów (51%)

Aż 96% klientów wskazało, że ze względu na wysoką skuteczność, skorzystaliby z coachingu ponownie.

Zwrot z inwestycji w coaching:

1. 86% firm, które dokonały analizy wyników, deklaruje przynajmniej zwrot z inwestycji,
2. prawie co piąta firma osiągnęła 50-krotny zwrot z inwestycji,
3. średnio firmy zanotowały 7-krotny zwrot z inwestycji.

źródło: badanie PricewaterhouseCoopers wykonane na zlecenie International Coach Federation, 2009r. 

 

2. Badanie A Better Perspective™

zrealizowane w 2009 roku na reprezentatywnej grupie składającej się 339 osób, które skorzystały, z coachingu lub/i były jego zleceniodawcami dla innych główne korzyści z coachingu dla osoby to:

  • poprawa w wydajności osobistej i realizacji celów (84%)
  • podniesienie otwartości na rozwój osobisty i uczenie się (60%)
  • pomoc w znalezieniu rozwiązania dla poszczególnych sytuacji zawodowych (58%)
  • wzmocnienie poczucia odpowiedzialności (52%)
  • rozwój samoświadomości (42%)
  • wzmocnienie pożądanych umiejętności i zachowań (38%)
  • lepsze rozumienie roli i celów (37%)
  • korekta zachowań i wyjaśnienie trudności (33%)

A główne korzyści z coachingu dla organizacji to:

pełne wykorzystywanie indywidualnego potencjału osoby (79%)
wzmocnienie osobistego zobowiązanego zaangażowania we własny rozwój (69%)
wzrost wydajności organizacji (69%)
podniesienie kreatywności/zdolności uczenia się oraz wiedzy (63%)
wzrost rzeczywistej motywacji pracowników (57%)
ułatwienie przyswojenia nowych stylów zarządzania i kultury organizacji (39%)
wzmocnienie relacji między ludźmi/oddziałami (35%)

źródło:http://www.abetterperspective.com/Benefits_of_Coaching.htm

 

3. RAPORT The Economic Times

Na podstawie rankingu stu spółek (Fortune 100), The Economic Times przedstawił raport o tym, że dzięki wprowadzeniu coachingu do firm, ich wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI) w coaching, jest prawie sześć razy większy, niż koszty wprowadzenia programu szkoleniowego, w tym:

  •  o 77% poprawiają się relacje między pracownikami,
  •  o 67% wzrasta efektywność pracy zespołowej,
  •  o 61% wzrasta satysfakcja z wykonywanej pracy .

Z kolei badanie przeprowadzone na 500 spółkach branży telekomunikacyjnej z listy rankingowej Fortune 500 (lista opracowywana i publikowana przez magazyn Fortune), wykazało, że wprowadzenie coachingu w firmach może podnieść wskaźnik rentowności przedsiębiorstwa nawet do 529%.

źródło:Metrix Global ROI Study. USA: Metrix Global, LLC. CIPD (2004)

 

4. COACHING a SZKOLENIE

Programy szkoleniowo-coachingowe podwyższają produktywność menadżerów 4-krotnie bardziej niż same szkolenia. Podczas, gdy szkolenia podwyższyły produktywność menadżerów o 22%, to po rozszerzeniu programu szkoleniowego o 8 indywidualnych sesji coachingu, produktywność menadżerów wzrosła o 88%.

źródło: Executive Coaching as a Transfer of Training Tool: Effects on Productivity in a Public Agency.aut.Olivero, Gerald; Bane, K. Denise; Kopelman, Richard E. (1997)

 

SKUTECZNOŚĆ TAKŻE POTWIERDZAJĄ KLIENCI JESTEŚ OKcoaching wrocław, Anna Drabek coach Wrocław, dobry i tani coach Wrocław, Anna Drabek coaching, Anna Drabek szkolenia


 kliknij tu po więcej

 

 

 

coach wrocław, coaching, dobry coach,